Myynnin jälkihoidon työpajat – Sales is a King

Tervetuloa työpajaan räätälöimään oma jälkihoitomalli!

Myynnin ja asiakkaan jälkihoito on tärkeää koska:

  • Uusasiakashankinta on noin 5 kertaa kalliimpaa kuin nykyisten asiakkaiden pitäminen ja kehittäminen.
  • Nykyinen, tyytyväinen asiakkaasi ostaa sinulta 14 kertaa todennäköisemmin kuin uusi asiakas.
  • Asiakaspidon parantaminen viidellä prosenttiyksiköllä kasvattaa yrityksen liikevaihtoa jopa 25-50%

Työpajassa aiheina mm.:

  • Asiakaskokemus
  • Ostamisen jälkeiset tunnetilat
  • Asiakkuuksien hoitosuunnitelma
  • Jälkihoidon eri tekniikat mm. Asiakastyytyväisyyskyselyt

Aika ja paikka:

Ylivieska Piippola Nivala Raahe
11.2. klo 9-15 18.2. klo 9-15 19.2. klo 9-15 20.2. klo 9-15

 

Valmentajana toimii Jouni Anttila LevelUp Oy:stä.

Työpajan hinta:

Hinta 256€ (alv 0%) / työpaja, joka sisältää yrityksestäsi kahden henkilön osallistumisen. Isommista osallistujamääristä neuvotellaan erikseen.

Lisätietoja ja ilmoittautuminen:
Projektipäällikkö Timo Liimatainen, 044445 7001, timo.liimatainen@nihak.fi

 

Muuta ajankohtaista

Uusia polkuja avaamassa

Reea Vainikainen auttaa alueen yrityksiä löytämään kasvun mahdollisuuksia muuttuvassa maailmassa Oulusta kotoisin oleva Reea on työssään päässyt perehtymään NIHAKin toimintaan ja alueen yrityskenttään. Dr Livingstone

Yhteistyöllä kohti parempaa kohtaantoa

Työmarkkinoiden kohtaannolla tarkoitetaan työvoiman kysynnän ja tarjonnan yhteensopivuutta. NIHAK järjesti Nivalan Teknologiakeskuksessa työnantajien kuulemistilaisuuden, jossa yrittäjät, koulutuksen järjestäjät ja työllisyystoimijat keskustelivat työvoiman saatavuudesta ja rekrytoinnin